ریسه ال ای دی LED

Show all
ریسه ال ای دی LED

ریسه ال ای دی LED

ریسه ال ای دی LED

ساختار ریسه ال ای دی LED از دیود های ساطع کننده نور ساخته شده است که بر روی یک سطح نصب شده اند. این سطح ریسه ال ای دی LED معمولا به صورت چسبان تولید می شود که به راحتی در مکان مورد نظر متصل شود.  از ویژگی های بسیار مفید دیگر ریسه ال ای دی LED می توان به این موضوع اشاره کرد که می توان آن را در هر اندازه دلخواه برش و استفاده نمود. ویژگی دیگر ریسه ال ای دی LED انعطاف پذیر بودن آن است که این ویژگی سبب می شود که روی سطوح با اشکال مختلف به راحتی قابل استفاده باشند.

ریسه ال ای دی LED در رنگ های مختلفی وجود دارد که می توان در زمان نیاز به ترکیب رنگ ها آنها را می توان در کنار هم به کار برد. به دلیل نازک و قابل انعطاف بودن ریسه ال ای دی LED می توان از آن در مکان های پنهان و ظریف مانند گچبری ساختمان، نما و … استفاده نمود.

ریسه ال ای دی LED انواع مختلفی دارد که می توان ریسه ال ای دی LED شلنگی، فلکس، نئون فلکس و … را نام برد. ساختار ریسه ال ای دی LED عبارتند از یک رشته لامپ ال ای دی LED، دیمر، اتصالات. برای استفاده از ریسه ال ای دی LED در ساختمان ها و نما ها تجاری و مسکونی می توان از پروفیل های معماری استفاده نمود.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس