ریسه ال ای دی RGB

Show all
ریسه ال ای دی RGB

ریسه ال ای دی RGB

ریسه ال ای دی RGB

ریسه ال ای دی RGB مدتی است که به بازار عرضه شده است و راه را به روی امکانات نورپردازی ناشناخته ای باز کرده است. ریسه ال ای دی RGB نه تنها طیف گسترده ای از رنگ های قابل تنظیم را امکان پذیر می کند، بلکه امکان برش و اتصال به هر طولی را برای ایجاد اشکال کاملاً منحصر به فرد فراهم می کند. ریسه ال ای دی RGB استاندارد از یک تراشه 3 در 1 استفاده می کند که از تراشه های قرمز، سبز و آبی تشکیل شده است. ریسه ال ای دی RGB می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را با مخلوط کردن این سه رنگ تولید کند و با روشنایی کامل، تقریباً سفید به نظر می‌رسد. اگرچه ریسه ال ای دی RGB می تواند رنگی نزدیک به سفید ایجاد کند، یک LED سفید اختصاصی رنگ سفید بسیار خالص تری را ارائه می دهد و به شما امکان انتخاب یک چیپ سفید گرم یا خنک اضافی را می دهد. تراشه سفید اضافی همچنین فضای بیشتری را برای ترکیب رنگ با تراشه های RGB برای ایجاد طیف گسترده ای از سایه های منحصر به فرد فراهم می کند.

بدون شک RGB+W محصولی بسیار انعطاف‌پذیرتر از ریسه ال ای دی RGB استاندارد است که در کنار RGB+W کمی خام به نظر می‌رسد. به ناچار البته کمی گران تر است، اما شما محصول بسیار توانمندتری دریافت می کنید. اگر تنها چیزی که به دنبال آن هستید رنگ‌های اصلی RGB بدون نیاز به رنگ سفید مناسب است، ن ریسه ال ای دی RGB معمولی مقرون به صرفه‌تر است، اما اگر به رنگ سفید (مثلاً برای نورپردازی کار) نیاز دارید، RGB+W گزینه بهتری است. تراشه اضافی هیچ تفاوتی ندارد تا زمانی که کنترل کننده صحیح را انتخاب کنید، پیچیده تر از ریسه ال ای دی RGB نیست. از نظر کنترل ممکن است کمی پیچیده تر باشد زیرا عملکردهای اضافی وجود دارد، اما پس از راه اندازی کار کردن با آن آسان است.

ریسه ال ای دی RGB به دلیل ویژگی صرفه جویی در انرژی، توانایی تولید رنگ های قرمز، سبز، آبی، روشنایی عالی و بسیار انعطاف پذیر برای کار در خانه و محل کار، امروزه محبوب تر شده اند. به غیر از نصب آنها در داخل خانه، ویژگی ضد آب به شما امکان می دهد از آنها در محیط های بیرونی نیز استفاده کنید. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در سبک زندگی، همه می خواهند از تجربه سینمایی در خانه، اداره یا هر مکان تفریحی لذت ببرند. برای آنها بهترین انتخاب استفاده از ریسه ال ای دی RGB است.می توانید ریسه ال ای دی RGB را در هر طولی برش دهید و آنها را برای اهداف مختلف نصب کنید. آنها طراحی را با آویزان کردن در شکاف ها، وسایل الکترونیکی کوچک مانند تلویزیون، یخچال، رایانه شخصی، مبلمان و آویزهای دیواری ارتقا می دهند.

 

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس