پنل ال ای دی روکار

Show all
پنل ال ای دی روکار

پنل ال ای دی روکار

پنل ال ای دی روکار

پنل ال ای دی روکار به عنوان لامپ سقفی برای ایجاد محیطی عالی استفاده می شود. وقتی صحبت از هر دکوراسیون داخلی و روشنایی به میان می آید، طراحی پنل ال ای دی روکار پوشش نور جسورانه و شیک برای هر فضایی ایجاد می کند. پنل ال ای دی روکار کوچک و جمع و جور است، پنل ال ای دی روکار را می توان در مکان هایی قرار داد تا حداکثر روشنایی را ارائه دهند، به خصوص به عنوان چراغ سقفی .

چراغ های پنل ال ای دی روکار ساختاری باریک و توزیع نور صاف دارند. این چراغ‌ها برای فضاهای کوچک‌ ایده‌آل هستند، روشنایی مادام‌العمر دارند و مطمئناً هر گوشه‌ای را که در آن هستند روشن می‌کنند. چراغ‌های پنل ال ای دی روکارافق نه تنها طول عمر را ارائه می‌کنند، بلکه روشنایی طولانی‌مدت و ثبات در توزیع رنگ را نیز ارائه می‌دهند. چراغ های پنل ال ای دی روکار افق با دقت ساخته شده اند تا از نصب آسان و حداقل تلاش برای نگهداری از آن اطمینان حاصل شود. محدوده روشنایی پنل ال ای دی روکار ما مبتنی بر یک روشنایی قوی است.چراغ های پنل ال ای دی روکار افق به‌ویژه برای پاسخگویی به شرایط برق ایران طراحی شده‌اند که در طیف وسیعی از ولتاژها کار می‌کنند و از نوسانات ولتاژ بالا محافظت می‌کنند.

پنل ال ای دی روکار به صورت هنرمندانه و مناسب برای نصب بر روی سقف های معمولی ساخته شده است و نیازی به کانسیلر خاصی مانند سقف کاذب ندارند. چراغ های پنل ال ای دی روکار افق روشنایی مطلوبی را در هر گوشه از فضای زندگی شما بدون ایجاد تابش شدید یا فشار بر روی چشمان شما ارائه می دهند.

افق بهترین محدوده نور پنل ال ای دی روکار را برای مشتریان خود ارائه می دهد.  برای برآورده ساختن انتظارات مورد نظر مشتریان، این محصولات در گریدها و ابعاد مختلف نیز موجود است . سکنترل کننده های کیفیت ما به طور کامل محصول ما را برای عملکرد بی عیب و نقص بررسی می کنند. پنل ال ای دی روکار مناسب برای نصب بر روی سقف های معمولی و بدون نیاز به کانسیلر خاصی مانند سقف کاذب است. برای خانه های قدیمی، خانه های مدرن، آشپزخانه، لابی اداری، فضاهای پارکینگ، لابی و بالکن مناسب است.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس