لامپ ال ای دی کم مصرف

Show all
لامپ ال ای دی کم مصرف

لامپ ال ای دی کم مصرف

لامپ ال ای دی کم مصرف

تولیدی لامپ ال ای دی LED کم مصرف در افق لایت در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی و تعیین راهکارها و فرصت های صرفه جویی انرژی و طراحی روشنایی تاسیس گردید. با توجه به آنکه بهترین راهکار در دنیا برای صرفه جویی مصرف برق در بخش روشنایی، جایگزینی لامپهای فوق کم مصرف LED می باشد، این شرکت لامپ ال ای دی کم مصرف با هدف خدمت به صنعت روشنایی کشور و تلاش برای ایجاد تحول در بهره برداری از انرژی برق جهت تحقق بخشیدن به اهداف چشم انداز ۲۰ ساله ایران عزیز، یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده تخصصی انواع چراغ و لامپ ال ای دی کم مصرف را راه اندازی نموده است.

اجزاء تشکیل دهنده یک لامپ ال ای دی کم مصرف حبابی LED جدید در تصویر فوق نمایش داده شده است. حباب این لامپ ­ها از پلاستیک­ های شفاف مانند پلی ­کربنات یا اکریلیک ساخته می­ شود. پلی ­کربنات به علت شفافیت بی­نظیر و مقاومت به ضربه بسیار بالایی که دارد بهترین گزینه برای ساخت حباب (Diffuser) لامپ است. تولید انبوه حباب لامپ­ های ال ای دی کم مصرف بر اساس شکل هندسی آن ها متغییر بوده و ممکن است. در تصویر انواع حباب ­های لامپ ال ای دی کم مصرف LED ارائه شده است.

نخستین و شاید مهم‌ترین فاکتور، طول عمر لامپ ال ای دی کم مصرف LED می باشد. لامپ ال ای دی کم مصرف طول عمری بین 50 تا 60 هزار ساعت دارند. همچنین کیفیت نور خروجی نسبت به سایر انواع لامپ‌ها در سطح بالاتری قرار می‌گیرد. سرعت بالای لامپ ال ای دی کم مصرف برای خاموش و روشن شدن که به (Response Time) معروف است؛ در واقع لامپ‌های ال ای دی کم مصرف LED به محض رسیدن ولتاژ به آنها روشن می‌شوند، ولی به‌عنوان مثال لامپ‌های متال‌هالید زمانی بالغ بر پنج دقیقه لازم دارند تا به حداکثر نور خود برسند و بعد از خاموش شدن هم زمان مشابهی لازم است تا نور آنها کم شده و خاموش شوند.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس