قیمت لامپ ال ای دی حبابی

Show all
قیمت لامپ ال ای دی حبابی

قیمت لامپ ال ای دی حبابی

قیمت لامپ ال ای دی حبابی

لامپ های ال ای دی حبابی، لامپ هایی با ساختاری ساده هستند که ساختار آن ها شیشه ای بوده و دور آن را یک حباب احاطه کرده است. لامپ های ال ای دی حبابی امروزه در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌گردد که بنابر کیفیت، کاربرد و مزایایی که دارند، با قیمت های مختلفی به فروش می‌رسند. تفاوت لامپ های ال ای دی حبابی در قطر های آن ها، زاویه ساطع کردن نور، محدوده ولت، بدنه، حباب، پایه لامپ، جنس لامپ و … است. می‌توان گفت هر چه ضخامت حباب های لامپ کم تر باشد، لامپ ال ای دی حبابی دارای کاربرد بیشتری است؛ علت این امر ساطع کردن نور بیشتر توسط لامپ های کم ضخامت تر می‌باشد. حباب لامپ های ال ای دی حبابی با جنس پلی کربنات، از بهترین لامپ های ال ای دی حبابی موجود در بازار است که بنابر کیفیت بالا، قیمت بالاتری نیز دارد. قیمت لامپ های ال ای دی حبابی، بنابر نوع لامپ و فاکتور های مختلفی تعیین می‌گردد و می‌توان گفت قیمت ثابتی ندارند. به طور کل می‌توان گفت که قیمت لامپ های ال ای دی حبابی نسبت به کیفیتی که دارند، بسیار مناسب می‌باشد؛ لامپ های ال ای دی حبابی، مصرف انرژی پایینی دارند و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. به علت مزایا و کاربرد هایی که لامپ های ال ای دی حبابی دارند، جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های بی کیفیت، پر مصرف و گران قیمت در بازار شده اند.

قیمت لامپ ال ای دی حبابی

قیمت لامپ ال ای دی حبابی

مزایای لامپ های ال ای دی حبابی

مزایا و ویژگی لامپ های ال ای دی حبابی سبب شده است این لامپ ها، تبدیل به لامپ های پر طرفداری شوند که افراد تمایل دارند به جای لامپ های دیگر آن ها را تهیه نمایند.

از مهمترین مزایای لامپ های ال ای دی حبابی، می‌توان به مصرف پایین انرژی و کم مصرف بودن آن ها اشاره کرد. ساختار ساده این لامپ ها سبب شده است که به لامپ های کم مصرفی تبدیل شوند. همچنین به علت به کار بردن لامپ های ال ای دی درون حباب های این لامپ ها، مصرف برق لامپ های ال ای دی حبابی را تا حد زیادی پایین آورده و نسبت به دیگر لامپ ها آن را کاهش داده است. در هنگام برق رسانی و عبور جریان برق شهری از لامپ های ال ای دی حبابی، یک ترانس وجود بود که وظیفه دارد توان برق ورودی را کاهش داده و سپس آن را وارد دیود لامپ نماید.

شرط روشنایی یک لامپ، بالا رفتن دمای آن می‌باشد؛ برخلاف دیگر انواع لامپ های موجود در بازار که بالا رفتن دمای آن ها نیاز به زمان زیادی دارد و لازمه آن روشن ماندن مداوم لامپ ها می‌باشد، لامپ های ال ای دی حبابی سرعت بالایی در بالا رفتن دما داشته و میزان ساطع کردن نور از آن ها، میزان چشمگیر و قابل توجهی است که قادر هستند محیط را به خوبی روشن نمایند.

ساختار لامپ های ال ای دی حبابی برخلاف ساختار دیگر انواع لامپ ها، دارای مقاومت، دوام و طول عمر بیشتری است که علت آن، عدم استفاده از شیشه نازک در بدنه آن ها می‌باشد.

یکی از مزایایی که لامپ های ال ای دی حبابی دارند و سبب بالا رفتن ایمنی می‌گردد، عدم ایجاد جرقه برای روشن شدن لامپ می‌باشد. لازمه روشن شدن لامپ هایی در مدل های دیگر مانند لامپ های رشته ای، ایجاد یک جرقه برای روشن شدن می‌باشد و همچنین امکان کاهش و افت برق حین روشن ماندن در این لامپ ها وجود دارد؛ ایجاد جرقه در لامپ می‌تواند در مواقع حساسی که گاز در محیط وجود دارد، سبب آتش سوزی شود که این امر در لامپ های ال ای دی حبابی وجود ندارد.

عوامل موثر در تعیین قیمت لامپ های ال ای دی حبابی

قیمت لامپ های ال ای دی حبابی بسیار مناسب بوده و در کنار کاربرد ها و مزایایی که این لامپ ها دارند، بسیار به صرفه می‌باشد. عواملی که بر تعیین قیمت لامپ های ال ای دی حبابی موثر هستند، عواملی مانند: ظاهر لامپ ها، اندازه و ابعاد لامپ، قطر لامپ، ولت، کاربرد، میزان نوردهی، توان لامپ، میزان منعطف بودن لامپ و کیفیت آن می‌باشد که با توجه به میزان استاندارد بودن هر یک از این عوامل و نیاز مشتری به انواع لامپ ها، قیمت لامپ های ال ای دی حبابی متفاوت می‌باشد. ظاهر لامپ های ال ای دی حبابی در انواع مختلفی تولید می‌گردد که دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ می‌توان بنابر نوع ظاهر لامپ و نیاز به هماهنگ کردن آن با دکوراسیون داخلی، انواع این لامپ ها را در ظاهر های متفاوت با قیمت های مختلفی تهیه نمود. از مهمترین فاکتور های موثر بر قیمت لامپ های ال ای دی حبابی، می‌توان به توان لامپ ها اشاره کرد؛ توان مصرفی لامپ تاثیر بسزایی بر میزان نوردهی و روشنایی لامپ دارد و هر چقدر میزان آن بالاتر باشد، لامپ قادر است محیط بیشتری را روشن نماید و طبیعتا قیمت آن بالاتر می‌باشد.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس