لامپ ال ای دی اشکی

Show all
لامپ ال ای دی اشکی

لامپ ال ای دی اشکی

لامپ ال ای دی اشکی

لامپ ال ای دی اشکی جدیدترین فناوری نورپردازی و همچنین سبکی جاودانه را در شکل شمع ارائه می‌دهد که برای دهه‌ها یک شکل محبوب لامپ بوده است. لامپ ال ای دی اشکی برای محیط‌هایی که در آن جلوه‌های بصری از اهمیت بالایی برخوردار است، مانند خانه‌های مدرن، رستوران‌ها، دفاتر و غیره، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی، لامپ ال ای دی اشکی بیشتر در لوسترها و لامپ های سبک سنتی یافت می شود، این به دلیل سبک سنتی آنها است. وقتی سبک قدیمی با جدید روبرو می شود، اتفاقات بزرگی می تواند رخ دهد و محدوده ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. در لامپ ال ای دی اشکی صرفه جویی بسیار زیادی نصیب شما می شود. لامپ ال ای دی اشکی حدود 90 تا 95 درصد انرژی کمتری نسبت به همتایان هالوژن و رشته ای خود مصرف می کنند.

لامپ ال ای دی اشکی از سری محصولات زیبا و باکیفیت افق است. لامپ ال ای دی اشکی افق در رنگهای متنوع آفتابی و مهتابی تولید می شود که سایز و توان مصرفی مختلفی دارند. این لامپها با گارانتی معتبر در بازار ایران عرضه می شوند و دارای نشان استاندارد می باشند. لامپ ال ای دی اشکی نسبت به لامپ های قدیمی گرمای کمتری تولید می کنند که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی موجب می شود که لامپ داغ نشود و تعویض لامپ با سهولت بیشتری انجام شود. لامپ ال ای دی اشکی افق دارای طراحی مدرن و ظریفی است که از آن می توان در لوسترهای مختلف استفاده کرد و روشنایی زیبایی را در مکان استفاده ایجاد کرد. انتشار نور در لامپ ال ای دی اشکی بصورت یکدست صورت میگیرد که باعث می شود نور خیره کننده و آزار دهنده ای ندشته باشید و چشم های شما خسته نشود. لامپ ال ای دی اشکی افق اشعه فرابنفش و مادون قرمز ندارد و کاملا برای شما ایمن است.

لامپ ال ای دی اشکی ایده آل برای کاربردهای تزئینی و روشنایی عمومی و ایجاد یک محیط گرم است. لامپ ال ای دی اشکی جلوه ی نور درخشان مشابه لامپ رشته ای را می دهد. اندازه و ابعاد لامپ ال ای دی اشکی مشابه لامپ های رشته ای و متناسب با تمام وسایل است.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس