چراغ سقفی LED

Show all
چراغ سقفی LED

چراغ سقفی LED

چراغ سقفی LED

چراغ های سقفی LED روکار منبع روشنایی هستند که بر روی سطح سقف قرار می گیرند و قابل مشاهده هستند. با نصب شدن منبع روشنایی بر روی سقف و در نهایت پایین تر آمدن آن، مقدار نور تابشی نیز افزایش می یابد. این خصویت سبب می شود که تنوع طرح ها و مدل ها در مقایسه با مدل های چراغ توکار سقفی LED افزایش یابد ولی ممکن است نتوانید در کلیه سبک ها از آن ها استفاده کنید و در انتخاب باید دقت خود را افزایش دهید.

از مهمترین امتیازات و مزیت های چراغ های سقفی LED در مقایسه با دیگر لامپ های قدیمی می توان به سلامت نور و اشعه ای آن اشاره نمود. علاوه براین در این گونه از تامین کنندههای نور استاندارد عمومی رعایت می شود. برای مثال در این گونه چراغ ها سقفی از لامپ های LED استفاده شده و از سوی دیگر وجود شیشه به عنوان یک قاب برای حفاظت چشمان شما در مقابل صدمه دیدن بکار گرفته می شود.سادگی نصب و استفاده راحت آن، از دیگر مزایای چراغهای سقفی LED بوده و به همین خاطر تنها کافیست شما مکان مورد نظر خود را تعیین و با کمک اتصالات لازم چراغ سقفی را به سهولت نصب کنید.

چراغ های سقفیLED توکار یکی از پرکاربردترین انواع برای روشنایی محیط است، که دارای شکل ها، اندازه ها و کابردهای متفاوتی می باشد. از مزایای چراغ های سقفی LED توکار می توان به نور این چراغ های اشاره کرد، نور و اشعه این چراغ های سالم بوده و در ساخت چراغ های سقفی LED به اصول کیفی و استانداردها نیز توجه شده است به طور مثال در صورت وجود لامپ های زرد در یک چراغ سقفی LED به دلیل وجود شیشه و محافظ ، از آسیب رسیدن و اذیت شدن چشم جلوگیری می شود.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس