لامپ ال ای دی استوانه ای

Show all
لامپ ال ای دی استوانه ای

لامپ ال ای دی استوانه ای

لامپ ال ای دی استوانه ای

استفاده از لامپ‌های رشته‌ای و کم‌ مصرف در مکان‌هایی که احتمال تکان‌های شدید و برخورد ضربه به لامپ وجود دارد به هیچ عنوان مناسب نیست. در چنین شرایطی استفاده از لامپ‌های ال ای دی استوانه ای با حبابی مستحکم استوانه ای بهترین گزینه خواهد بود. محصول ال ای دی استوانه ای  که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای چنین ویژگی‌هایی است. پایه‌ی این لامپ ال ای دی استوانه ای از نوع E۲۷ بوده و با توجه به سرپیچ آن، می‌توانید در مکان‌های مختلفی از آن استفاده کنید.

یکی از مهمترین‌ مزیت‌های استفاده از این لامپ ال ای دی استوانه ای، رده‌ی انرژی آن است که در گروه +A قرار می‌گیرد. لامپ ال ای دی استوانه ای فوق طول عمر بالایی برابر ۲۵۰۰۰ ساعت دارد و کیفیت نور آن نیز بسیار مناسب است. نور این لامپ ال ای دی استوانه ای فاقد اشعه‌ی فرابنفش و فروسرخ بوده و برای افرادی که پوست‌های حساسی دارند مناسب است. در ساخت این لامپ ال ای دی استوانه ای از جیوه استفاده نشده است و مشکلی برای سلامتی ایجاد نخواهد کرد. تهیه‌ی این لامپ ال ای دی استوانه ای با توجه به رده‌ی انرژی، استحکام و کیفیت نور، مقرون به صرفه است.

لامپ ال ای دی استوانه ای 40 وات محصول شرکت افق لایت توسط مهندسین خبره این شرکت با تجهیزات الکتریکی مطابق با استانداردهای روز جهان ساخته شده است.کیفیت روشنایی این لامپ ال ای دی استوانه ای بسیار بالا بوده و نوری بدون خیرگی و سوسو تولید میکند و از خستگی چشمان وکاهش تمرکز جلوگیری میکند.این لامپ ال ای دی استوانه ای دارای شیشه استوانه ای با رنگ مات و سرپیچ E27 است که سرپیچ معمول در بازار و لامپ های قدیمی است.

زاویه تابش نور در این لامپ ال ای دی استوانه ای 270 درجه است و نور آن در دو رنگ آفتابی و مهتابی موجود است و شما میتوانید در هنگام خرید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.ویژگی مهم این لامپ ال ای دی استوانه ای علاوه بر نور بالا در مقابل توان کم عدم استفاده از مواد سمی مانند بخار جیوه و سرب و عدم انتشار اشعه UV است که این لامپ ال ای دی استوانه ای را محصولی سازگار با محیط زیست و ایمن برای استفاده کرده.نور انتشاری و توسط این لامپ و طول عمر آن در مقایسه با لامپ های کم مصرف و لامپ های رشته ای بسیار بیشتر است.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس