لامپ ال ای دی حبابی

Show all
لامپ ال ای دی حبابی

لامپ ال ای دی حبابی

ال ای دی حبابی

لامپ حبابی ال ای دی به لامپی گفته می شود که در آن از دیود نور افشان (LED) جهت نوردهی استفاده می شود. امروزه با پیشرفت علم و صنعت برق استفاده از لامپ ال ای دی به علت مصرف کم و راندمان بسیار بالا جایگزین لامپ های رشته ای و کم مصرف شده است و اکثر افراد استفاده از لامپ حبابدار ال ای دی را به لامپ های دیگر ترجیح می دهند خرید لامپ حبابدار ال ای دی گزینه مناسبی جهت صرفه جویی در مصرف برق بوده که هزینه خرید این لامپ نسبت به لامپ های دیگر کمی بالا می باشد. البته هزینه اولیه این لامپ نسبت به کارایی آن در آینده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مزایای لامپ ال ای دی حبابی

لامپ حبابی ال ای دی مزایای زیادی نسبت به سایر لامپ ها دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طول عمر بسیار بالا لامپ حبابی

یکی از موارد نکات مثبت در مورد این لامپ حبابی طول عمر بالا آن می باشد. طول عمر یک لامپ ال ای دی حبابی حدود 50 الی 60 هزار ساعت بوده که در مقایسه با سایر لامپ ها بیشتر است.

  • راندمان و بازده نوری بالا لامپ حبابی

این لامپ حبابی در مقایسه با لامپ های رشته ای و کم مصرف دارای بازدهی نورانی زیادی می باشد که این نکته برای افرادی که می خواهند با مصرف انرژی کم برق، نور بیشتری داشته باشند به صرفه خواهد بود.

  • زمان پاسخ سریع لامپ حبابی

لامپ حبابی سقفی به محض روشن شدن (کمتر از 20 صدم ثانیه) به حداکثر میزان نوردهی خود می رسد که در مقابل برخی از لامپ ها که به 4 الی 5 دقیقه نیاز دارند تا به حداکثر نور خود برسند بسیار سریع تر می باشد.

  • عدم آسیب پذیری در مقابل خاموش و روشن شدن لامپ حبابی

لامپ حبابی مانند سایر لامپ ها در مقابل خاموش و روشن شدن خراب نمی شود و می توان آن را میلیون ها بار روشن و خاموش کرد.

 

 

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس