لامپ ال ای دی LED لیزری

Show all
لامپ ال ای دی LED لیزری

لامپ ال ای دی LED لیزری

لامپ ال ای دی LED لیزری

لامپ ال ای دی LED لیزری با نام لامپ ال ای دی LED شیشه ای نیز شناخته می شود. لامپ ال ای دی LED لیزری از یک دیود نورافشان تشکیل شده است که حالت نیمه رسانا دارد. هنگامی که جریان الکتریکی از این نیمه رسانای لامپ ال ای دی LED لیزری عبور می کند، نور و روشنایی تولید می کند. بیشترین کاربرد لامپ ال ای دی LED لیزری در درون دستگاه های الکترونیکی می باشد. امروزه از لامپ ال ای دی LED لیزری به عنوان روشنایی نیز به طور گسترده استفاده می شود.

نام دیگری که لامپ ال ای دی LED لیزری با آن شناخته می شود لامپ هایبرایت است. توان مصرفی لامپ ال ای دی LED لیزری بسیار پایین می باشد از این رو در روشنایی های اضطراری به وفود از آن استفاده می شود. همچنین از لامپ ال ای دی LED لیزری در اسباب بازی ها، نور های تزیینی و … نیز استفاده می شود.

چند ویژگی لامپ ال ای دی LED لیزری سبب می شود تا از آن در چراغ راهنمایی و رانندگی استفاده شود. طول عمر بالا، درخشندگی و امکان دیده شدن در روز از ویژگی هایی است که سبب این کاربرد لامپ ال ای دی LED لیزری شده است. در صنعت خودروسازی و در قسمتهای داخلی خودرو به وفور از لامپ ال ای دی LED لیزری استفاده می شود.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس