لامپ کم مصرف فول پیچ

Show all
لامپ کم مصرف فول پیچ

لامپ کم مصرف فول پیچ

لامپ کم مصرف فول پیچ

لامپ های فلورسنت فشرده یا CFL ها، به سادگی نسخه های کم مصرف لامپ های استاندارد هستند. آنها در چندین شکل مختلف هستند و به گونه ای طراحی شده اند که جایگزینی کارآمدتر برای لامپ های رشته ای استاندارد باشند. لامپ کم مصرف فول پیچ معمولاً 50 تا 80 درصد انرژی کمتری مصرف می کند و تا 10 برابر بیشتر عمر می کند. مانند هر نوع لامپ دیگری، لامپ کم مصرف فول پیچ در اندازه های مختلف وجود دارد. می‌توانید لامپ کم مصرف فول پیچ را با نمای مارپیچ پیدا کنید، یا با یک پوسته پلاستیکی یا شیشه‌ای که بیشتر شبیه لامپ‌های معمولی، کره‌ای یا لوستر است، پوشیده شده‌اند. به خاطر داشته باشید که لامپ های پوشیده شده ، نور کمتری نسبت به معادل مارپیچی خود منتشر می کنند.

لامپ کم مصرف فول پیچ جایگزین معمولی برای لامپ‌های رشته‌ای هستند، بنابراین می‌توانید مشخصات وات برابر را نیز بررسی کنید تا به شما در تهیه لامپ مشابه کمک کند. به عنوان مثال، یک لامپ کم مصرف فول پیچ 40-42 وات برابر با 150 وات است، به این معنی که جایگزین یک لامپ رشته ای 150 وات می شود.

انواع پایه لامپ مارپیچی CFL

لامپ کم مصرف فول پیچ دارای پایه های متنوعی است. همیشه ایده خوبی است که بررسی کنید که وسایل شما از چه نوع پایه ای استفاده می کنند.

مورد استفاده از لامپ کم مصرف فول پیچ CFL

از آنجایی که لامپ کم مصرف فول پیچ انواع مختلفی دارد می توان آنها را تقریباً در هر جایی که از لامپ های رشته ای استفاده می شود استفاده کرد. مینی‌مارپیچ‌ها می‌توانند در وسایلی که معمولاً برای لامپ‌های کوچک‌تر مانند چراغ‌های رومیزی، لوسترها یا دیوارکوب‌ها در نظر گرفته می‌شوند، قرار بگیرند. لامپ کم مصرف فول پیچ بزرگتر به اندازه کافی روشن است که در نورپردازی های توکار بیمارستان ها، خرده فروشی ها یا مدارس استفاده شود. بهتر است از لامپ کم مصرف فول پیچ در وسایل روشنایی استفاده شود که مدت طولانی تری روشن می ماند. روشن و خاموش کردن مداوم لامپ کم مصرف فول پیچ ، مانند حمام و کمد، می تواند طول عمر لامپ را کاهش دهد. لامپ کم مصرف فول پیچ برای استفاده در فضای باز، قابل تنظیم، مقاوم در برابر شکستن یا به عنوان لامپ های سه طرفه نیز در دسترس است.

 

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس