شرکت تجاری ژرفا نور پویا • لامپ ال ای دی افق

این مجموعه مفتخر است که به عنوان اولین تولید و توزیع کننده لامپ های کم مصرف در ایران گامی بلند در جهت حفظ منابع انرژی کشور برداشته است.
بزرگترین هدف شرکت ژرفانور پویا رضایت مندی مصرف کنندگان و مشتری مداری می باشد.
لذا برای رسیدن به این مهم همواره تولید و رقابت با محصولات مشابه در عرصه بین المللی را از اهداف خود قرار داده و خدمات پس از فروش که رکن اصلی کیفیت یک شرکت در بازارهای بین المللی است از جمله نقاط قوت شرکت می باشد.

لوازم روشنایی با نام تجاری افق OFOGH

ژرفانور پویا فعالیت خود را از دهه 50 با تولید و توزیع انواع ترانسفورماتور، مبدل های ولتاژ، سیستم های برق اضطراری، محافظ ولتاژ خانگی و صنعتی، ترانس های اتوماتیک، استابلایزر و UPS شروع کرده و سرانجام برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان و حضور موثر در بازار برق کشور در سال 1390 به عنوان شرکت به ثبت رسید.
درسال های اخیرشرکت ژرفانور با افزایش توان مدیریتی و تکنولوژی خود محصولات دیگری شامل انواع لامپ های کم مصرف، چراغ های ال ای دی و لامپ های گازی را به تولیدات خود اضافه نموده و در راستای تولید این محصولات، موفق به کسب نشان استاندارد ملی کشور شده است.
این مجموعه افتخار این را دارد که به عنوان اولین تولید و توزیع کننده لامپ های کم مصرف در ایران گامی بلند در جهت حفظ منابع انرژی کشور برداشته است.
بزرگترین هدف شرکت ژرفانور پویا رضایت مندی مصرف کنندگان و مشتری مداری می باشد. لذا برای رسیدن به این مهم همواره تولید و رقابت با محصولات مشابه در عرصه بین المللی را از اهداف خود قرار داده و خدمات پس از فروش که رکن اصلی کیفیت یک شرکت در بازارهای بین المللی است از جمله نقاط قوت شرکت می باشد.
تولیدات شرکت ژرفانور پویا در عرصه محصولات حفاظتی و اضطراری (UPS) با نام تجاری ساکو (SACO) و محصولات روشنایی با نام تجاری افق (OFOGH) در اقصی نقاط ایران و همچنین کشورهای هدف توزیع می گردد.


جوایز و گواهینامه های ما

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس