ریسه شلنگی دولاین

Show all
ریسه شلنگی دولاین

ریسه شلنگی دولاین

ریسه شلنگی دولاین

ریسه شلنگی دولاین فوق العاده روشن، دارای شدت نور زیاد و قابلیت اطمینان بالا است. ریسه شلنگی دولاین نوار نور دو ردیفه ای است. ریسه شلنگی دولاین انعطاف پذیر است و بدون تعمیر و نگهداری، دارای نصب آسان است و فوق العاده روشن است درعین حال در دمای پایین نبز بخوبی کار می کند. اگر کنترلر RGB که برای راه اندازی ریسه شلنگی دولاین استفاده می کنید دارای گزینه کم نور است، می توانید کل نوار LED را کم نور کنید.

ریسه شلنگی دولاین برای نورپردازی هتل، اتاق بازی و باشگاه، تئاتر، فروشگاه یا رستوران، نورپردازی خانگی و دکوراسیون مغازه استفاده می شود.

ریسه شلنگی دولاین یکی از انعطاف پذیرترین راه هایی است که می توانید خانه خود را روشن کنید. از آنجایی که ریسه شلنگی دولاین را می‌توان به طیف وسیعی از سطوح متصل کرد، کوتاه یا بلند کرد و به شکل‌های مختلف تعبیه کرد، می‌توانید از آن‌ها برای نورپردازی روشن اتاق یا راه پله یا برای اضافه کردن رنگ به باغ خود در شب استفاده کنید. وقتی در مورد ریسه شلنگی دولاین استاندارد صحبت می کنیم، منظور ما ریسه شلنگی دولاین طراحی شده با چسب یک طرفه است که می تواند به یک سطح بچسبد و طرف دیگر جایی که اجزای فنی واقعی از جمله LED ها، دیودها و غیره در آن قرار می گیرند. ریسه شلنگی دولاین وقتی خاموش می‌شود چندان زیبا نیست. ریسه شلنگی دولاین به گونه ای طراحی شده اند که روی یک سطح صاف قرار بگیرند، اگرچه آن سطح می تواند خم شود و منحنی شود تا زمانی که نوار ریسه شلنگی دولاین چیزی صاف برای چسبیدن داشته باشد. در حالت ایده‌آل، از یک ریسه شلنگی دولاین استاندارد در جایی استفاده می‌شود که در طول روز که چراغ‌ها را روشن نمی‌کنید، قابل مشاهده نباشد.

ریسه شلنگی دولاین برای کناف ها، طاقچه ها، نورپردازی زیر کابینت یا پشت تلویزیون شما عالی است. هنگامی که نوع نورهای نواری مورد نیاز خود را مشخص کردید، باید در مورد رنگ ها فکر کنید. به طور کلی، شما بین رنگ سفید یا RGB انتخاب خواهید کرد. قرمز، سبز و آبی به اندازه سفید خالص نیستند. بنابراین اگر نور سفید می خواهید، بهتر است به جای RGB یک نوار سفید اختصاصی تهیه کنید. ریسه شلنگی دولاین وقتی از سر راه قرار می گیرند شگفت انگیز به نظر می رسند، به شرطی که به اندازه کافی روشن باشند که همچنان تاثیر بگذارند. بنابراین مطمئن شوید که بسته به جایی که قصد دارید نوارهای نور را قرار دهید، روشنایی مناسب ریسه شلنگی دولاین را خریداری می کنید. چگالی دیودها بر روشنایی ریسه شلنگی دولاین تأثیر می گذارد. هر نوار LED دارای تعداد یکسانی لامپ نیست. هرچه چگالی LED بیشتر باشد، نور به طور کلی روشن تر است. نور همچنین با تراکم لامپ بالاتر یکنواخت تر است. اگر یک ریسه شلنگی دولاین با چگالی استاندارد بخرید، معمولاً 30 لامپ در هر متر خواهد داشت.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس