پنل ال ای دی سقفی

Show all
پنل ال ای دی سقفی

پنل ال ای دی سقفی

پنل ال ای دی سقفی

اجازه دهید نور سقف شما یک نقطه درخشان در خانه شما باشد. با خرید یک پنل ال ای دی سقفی از لوازم روشنایی افق، می توانید یک اتاق را با سبک مدرن روشن کنید. چه به دنبال یک چراغ سقفی IP دار، لامپ ال ای دی LED ،لامپ استوانه یا لامپ شمعی حبابی باشید، در فروشگاه لوازم روشنایی افق چیزهای زیادی برای انتخاب خواهید یافت.

پنل ال ای دی سقفی به عنوان منبع نور عمومی

هنگام انتخاب پنل ال ای دی سقفی، اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهید این است که برای چه چیزی استفاده می شود؟ پنل ال ای دی سقفی به عنوان یک منبع نور عمومی می تواند انتخاب خوبی باشد. اگر می خواهید بخشی از دکوراسیون خود را برجسته کنید، یک مسیر سقفی با نورافکن ممکن است این کار را انجام دهد. اگر به دنبال نورپردازی فضای کاری مانند میز یا جزیره آشپزخانه هستید، یک پنل ال ای دی سقفی هم سطح را در نظر بگیرید که دقیقاً بالای محل کار قرار دارد.

نور سقف مناسب برای اتاق مناسب

در برخی از اتاق‌ها، اولویت دادن به نور روشن و کاربردی ایده خوبی است. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک پنل ال ای دی سقفی در راهرو داشته باشید تا به راحتی هر چیزی را که قبل از خروج از خانه نیاز دارید پیدا کنید. حمام شما همچنین ممکن است از نورپردازی روشن و پنل ال ای دی سقفی برای اصلاح یا آرایش در صبح بهره مند شود.

اتاق های دیگر، مانند اتاق نشیمن یا اتاق کودکان، چند منظوره هستند. ممکن است بخواهید با استفاده از پنل ال ای دی سقفی هنگام پذیرایی از مهمانان در اتاق نشیمن یا هنگام بازی در اتاق کودکان، نور عمومی روشن داشته باشید. اما به محض اینکه مهمان ها رفتند و زمان خواب فرا رسید، ممکن است بخواهید به سمت نورپردازی ملایم تری بروید. در این اتاق ها یک چراغ سقفی با دیمر می تواند مفید واقع شود. اما قبل از هر تصمیم گیری، باید ارتفاع سقف های خود را در نظر بگیرید. اگر سقف‌های پایینی دارید، آویز یا لوستر مدرن می‌تواند کمی مانع باشد. اگر چنین است، به دنبال چراغ های سقفی، نورافکن های LED، پنل ال ای دی سقفی یا نورهای توکار باشید تا خطر ضربه زدن به سر خود را نداشته باشید. با این حال، اگر سقف بلندی دارید، لامپ‌های آویز ما مناسب تر هستند.

پنل ال ای دی سقفی به عنوان طراحی داخلی

تزئین با نور می تواند چالشی دشوار اما سرگرم کننده باشد. شما باید هم جهت و هم شدت نور را در نظر بگیرید، زیرا هر منبع نور بر نمای اتاق تأثیر می گذارد و از آنجایی که هیچ چیز مانند یک منبع نور جلب توجه نمی کند، اگر لامپ نیز زیبا به نظر برسد، بر زیبایی دکوراسیون می افزاید. اگر می‌خواهید طراحی نورپردازی خود را به سطح بالاتری ببرید، مطمئن شوید که محصولات نورپردازی تزئینی لوازم روشنایی افق ،چراغ های پنل ال ای دی سقفی، روشنایی یکپارچه و روشنایی هوشمند ما را نیز بررسی کنید. اگر خودتان مطمئن نیستید که چه چراغ سقفی مناسب شماست، همیشه بهتر است با یک مشاور و برقکار آموزش دیده مشورت کنید.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس