لامپ ال ای دی شمعی

Show all
لامپ ال ای دی شمعی

لامپ ال ای دی شمعی

لامپ ال ای دی شمعی

لامپ ال ای دی سرپیچ شمعی یا E14 دارای حباب شمعی شکل هستند که می توانند جایگزین لامپ های رشته ای شوند. این لامپ های شمعی کاربردهای مختلفی دارند به طور مثال می توان از لامپ های شمعی در لوسترهای منازل و چراغ های محیط های مختلف استفاده کرد. این لامپ های شمعی می توانند نوری با کیفیت و شدت مناسب در فضا منتشر سازند و در عین حال با داشتن راندمان بالا و مصرف انرژی پایین در دسته تجهیزات مقرون به صرفه قرار دارند. این لامپ های شمعی می تواند به عنوان لامپ لوستر ال ای دی نیز مورد استفاده قرار گیرد و جایگزین لامپ های هالوژن قدیمی شوند.

لامپ شمعی و اشکی ال ای دی در مدل های ساده و اشکی تولید میشوند پیشتر لامپ قدیمی اشکی بسیار پرمصرف و با گرمای خروجی بالایی بودن ولی با ظهور لامپ شمعی جدید با تکنولوژی روز جهانی لامپ ال ای دی تحولی شگرفت در روشنایی دیزاین لوسترها و ویترین ها شکل گرفت لامپ شمعی ال ای دی نوری یکنواخت و بدون سوسو،بدون گرمای ازاردهنده و توان مصرفی بسیار ناچیز و فوق کم مصرف باعث محبوبیت نجومی این لامپ های شمعی برای استفاده در دیزاین روشنایی خانه شد و همچنین جایگزین بسیار خوبی برای مدل های قبلی و پر مصرف این لامپ ها می باشند.

لامپ شمعی اشکی led برای لوستر بسیار خوب و پرکاربرد است زیرا که باعث میشود لوستر شما نوری یکنواخت و لایتی را در خود بگیرد , به همین خاطر است که به لامپ اشکی لوستر و لامپ شمعی لوستر نیز نامیده میشود،لامپ شمعی برای لوستر در کنار روشنایی پرنور و خوبشان از طراحی منحصر به فرد و حرفه ای برخوردار هستند و میتواند جلوه زیبا به دکوراسیون دیزاین روشنایی خانه شما هدیه بدهد و جلوه نورپردازیتان را متحول سازد.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس