چراغ ریلی LED

Show all
چراغ ریلی LED

چراغ ریلی LED

چراغ ریلی LED

نحوه نصب چراغ ریلی LED یکی از سؤالات مهم کاربران و صاحبان فروشگاه ها است. چراغ ریلی  LEDیکی از تجهیزات در زمینه روشنایی به شمار می آید که امروزه در صنعت نورپردازی، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است در این نوع چراغ LED، کلیه منابع نوری در یک امتداد و بر روی یک مسیر مشخص به اصطلاح ریل قرار گرفته اند. در این نوع نورپردازی، نیازی به سیم کشی جداگانه برای هر منبع نوری نیست. چراغ های LED قرار گرفته بر روی ریل از طریق سیم کشی که داخل ریل انجام شده است، به جریان برق متصل می شوند. زاویه تابش نور چراغ های ریلی قابل تنظیم است.

استفاده از این تجهیزات معمولاً در محیط هایی با سقف بلند پیشنهاد می شود. چراغ سقفی ریلی LED بیشترین کاربرد را در ویترین و دکور فروشگاه ها دارد. از این رو به آن ها چراغ ویترینی نیز گفته می شود زیرا این محصولات قابلیت متمرکز کردن نور را دارند علاوه بر این، در آرایشگاه ها، غرفه ها، اداره ها و نمایشگاه ها نیز از این تجهیزات استفاده می شود. در برخی از طراحی های مدرن نیز از چراغ ریلی LED  خانگی در ابعاد کوچک تر استفاده می شود. این گونه چراغ ها تنوع ظاهری و ابعاد متنوعی دارند که با توجه به مکان مورد استفاده می توانید هر یک از آنها را انتخاب کنید.

لامپ چراغ های سقفی ریلی می تواند از نوع تکنولوژی SMD ،LED و COB باشد. در مدل های قدیمی تر این محصول، از لامپ های رشته ای و یا متال هالید استفاده می شد. پروژکتور ریلی LED همیشه به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد و برای محیط های داخلی از آن استفاده می شودچراغ های ریلی LED از دسته چراغ های سقفی هستند که می توانند جلوه بصری مجموعه شما را بهبود ببخشند. این محصولات به عنوان تأمین کننده های نور در بسیاری از مجموعه ها مورد استفاده قرار می گیرند. به کمک چراغ های ریلی می توان تمرکز نوری را بر روی شی ء خاصی ایجاد کرد و با درجه چرخش ۳۶۰ درجه ای که این نوع چراغ ها دارند، می توان زاویه تابش آنها را نیز تغییر داد.

چراغ های ریلی که از تکنولوژی لامپ LED برخوردار هستند، مصرف انرژی بسیار کمی دارند و نور مضری از خود تولید نمی کنند. بنابراین بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید از این گونه تجهیزات در مجموعه خود استفاده کنید

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس