لامپ حبابی ال ای دی

Show all
لامپ حبابی ال ای دی

لامپ حبابی ال ای دی

لامپ حبابی ال ای دی

در چندین سال گذشته، بسیاری از صاحبان خانه‌ها لامپ‌های فلورسنت رشته‌ای و فشرده را برای  جایگزینی لامپ حبابی ال ای دی تغییر داده‌اند که به دلایل خوبی بحث سخت نیست که لامپ حبابی ال ای دی ها تجربه بهتر و اقتصادی تری را به کاربران ارائه می دهند و آنها به طرز شگفت انگیزی پیچیده شده اند و دیگر فقط نورهای خشن و نورافکن ایجاد نمی کنند. طیف گسترده‌ای از لامپ حبابی ال ای دی در رنگ‌های گرم و سرد موجود هستند، دقت رنگ بسیار خوبی دارند و قابل تنظیم هستند و لامپ حبابی ال ای دی همچنین دارای ویژگی های محیطی هستند که هیچ نورپردازی دیگری به آن نرسیده است. ال ای دی ها 90 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای مصرف می کنند. لامپ حبابی ال ای دی جیوه ندارند و  حاوی جیوه هستند و باید به عنوان زباله های خطرناک دور ریخته شوند، و لامپ حبابی ال ای دی برای سال های زیادی دوام می آورند که ممکن است برای 25000 ساعت استفاده به 21 لامپ رشته ای نیاز داشته باشید، در مقایسه با تنها یک لامپ حبابی ال ای دی باعث صرفه جویی در هزینه برق در طول عمر خود می شود.

لامپ حبابی ال ای دی

لامپ حبابی ال ای دی

خرید لامپ حبابی ال ای دی

حتی بدون لامپ های سنتی، لامپ حبابی ال ای دی قیمت رقابتی دارند و در حالی که آنها گرانتر از لامپ های سنتی هستند، بسته به مارک و فروشنده، بسیاری از آنها را می توان با قیمت کمتر پیدا کرد و جایی که  لامپ حبابی ال ای دی شروع به درخشش کرده اند، توانایی آنها در ترکیب فناوری های جدید مانند سنسورهای اشغال و بلندگو ها است و همچنین می توانند در سیستم های اتوماسیون خانگی ادغام شوند که این سیستم ها می توانند از پیش تنظیم شوند، از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل شوند، یا بخشی از یک  سیستم امنیتی سیمی یا بی سیم را فراهم کند و لامپ‌ های ال‌ای‌دی به دلیل بهره‌وری انرژی باورنکردنی شان شناخته می‌ شوند و آن‌ها را در بین مشتریان ما بسیار محبوب کرده است که با مصرف 90 درصد انرژی کمتر در حالی که نور بسیار روشنی ارائه می دهد، فناوری لامپ حبابی ال ای دی باعث صرفه جویی فوری در انرژی می شود.

در حالی که چراغ ها می توانند تا 50000 ساعت دوام بیاورند و به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مردم لامپ حبابی ال ای دی می خرند و طیف گسترده ای از اشکال لامپ LED ما را از مدل های شمعی و نورافکن های LED و موارد دیگر است و لامپ حبابی ال ای دی به دلیل بهره ‌وری انرژی باور نکردنی شان شناخته می‌ شوند و لامپ حبابی ال ای دی را در بین مشتریان ما بسیار محبوب کرده است. با مصرف 90 درصد انرژی کمتر در حالی که نور بسیار روشنی ارائه می دهد، فناوری LED باعث صرفه جویی فوری در انرژی می شود در حالی که چراغ ها می توانند تا 50000 ساعت دوام بیاورند و به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از مردم لامپ حبابی ال ای دی می خرند.  لامپ حبابی ال ای دی یا دیودهای ساطع نور منابع نوری هستند که وقتی الکترون ها در یک ماده نیمه هادی حرکت می کنند کار می کنند و آن را می توان در انواع مختلف محصولات روشنایی مانند لامپ، چراغ قوه و غیره ساخت و همچنین در انواع مختلف کاربردها استفاده کرد.

بسته های لامپ حبابی ال ای دی ممکن است حاوی یک یا چند تراشه باشند که بر روی یک ماده رسانای گرما معروف به “حرارت سینک” که توسط یک لنز پوشانده شده است، نصب شده است و دستگاه به دست آمده، معمولاً 7 تا 9 میلی متر ضخامت دارد، می تواند به روش های مختلف استفاده شود که سپس LED  روی یک برد مدار قرار می گیرند که می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که شامل کنترل های روشنایی مانند سنجش نور، کاهش نور و زمان بندی از پیش تنظیم شده باشد. لامپ حبابی ال ای دی ها به طور کلی به دو نوع طبقه بندی می شوند: LED های کم مصرف که توجه را به چیزی مانند یک چراغ چشمک زن رنگی روی دوربین یا یک علامت خروج جلب می کنند و لامپ حبابی ال ای دی پرقدرت که برای روشنایی یک منطقه خاص استفاده می شود. به عنوان مثال، تعداد زیادی LED در داخل یک فیکسچر برای تولید نور سفید استفاده می شود و اجزای اصلی آن از یک تراشه کوچک با لایه های مواد نیمه رسانا تشکیل شده اند.

تولید لامپ حبابی ال ای دی

لامپ حبابی ال ای دی در سیستم در یک ساختار معماری، وسایل روشنایی یا بسته لامپ محصور می شود و فرآیند تولید فرآیند تولید ال ای دی ها شامل ساخت یک نیمه هادی ساخته می شود و رنگ لامپ حبابی ال ای دی  تعیین کننده ترکیب مواد مورد استفاده است و نیمه هادی کریستالی در یک محفظه با فشار بالا و دمای بالا رشد می کند. آرسنیک، گالیم و/یا فسفر با حرارت و فشار خالص، مایع شده و با هم فشرده می شوند تا محلولی تشکیل دهند و  سپس لامپ حبابی ال ای دی در معرض رشد یک تکنیک کپسوله سازی  قرار می گیرند که شامل پوشاندن آنها با یک لایه اکسید بور مایع است تا فرار نکنند و پس از مخلوط کردن عناصر در یک محلول یکنواخت، که سرد و متبلور می شود تا یک شمش کریستالی استوانه ای و بلند تشکیل شود و صیقل داده می شود. کارایی لامپ حبابی ال ای دی  بستگی به نحوه تشکیل کریستال دارد و تمیز کردن آن از طریق یک فرآیند دقیق اولتراسونیک و شیمیایی با استفاده از تعدادی حلال انجام می شود. گرد و غبار، کثیفی یا مواد آلی که ممکن است روی سطح نشسته باشند از طریق این فرآیند حذف می شوند.

هنگامی که لامپ حبابی ال ای دی را انتخاب می کنید، علاوه بر این، تا 80 درصد در مصرف انرژی خود صرفه جویی کنید که لامپ حبابی ال ای دی به شکلی طراحی شده‌اند که روی چشم‌های شما راحت باشند، بدون لرزش یا خیرگی قابل مشاهده باشد و با عملکرد کم مصرف لامپ حبابی ال ای دی، ظاهر و احساس لامپ های رشته ای شیشه ای سنتی را دریافت کنید و از نوری زیبا و ماندگار تا 15000 ساعت یا تا 15 سال با استفاده متوسط ​​لذت ببرید. محصولات کم مصرف با بسته بندی بدون پلاستیک را انتخاب می کنید و ما متعهد به ایجاد زندگی روشن‌تر و دنیایی بهتر با کاهش اثرات زیست محیطی محصولات ما، حذف پلاستیک از بسته‌بندی و جایگزینی آن با جایگزین‌ هایی مانند کاغذ بازیافتی است.

رایج‌ ترین جایگزین برای لامپ‌ های رشته‌ ای، از الکتریسیته برای تحریک گاز جیوه تا زمانی که نور فرابنفش ساطع می‌ کند، استفاده می‌ کنند و سپس آن نور از یک فسفر عبور می کند که باعث می شود نور مرئی بیشتری ساطع کند. خود لامپ حبابی ال ای دی ها مدتی است که وجود داشته اند، اما اخیراً بهبودهایی در کارایی، هزینه و خروجی ایجاد شده است که آنها را برای نورپردازی در مقیاس بزرگتر مورد استفاده در خانه ها، مشاغل و سایر محیط ها قابل اجرا کرده است و آن ها با توجه به پیشرفت سریع در فناوری ها، محصولات با طیف گسترده ای از کارایی و طول عمر وجود دارند.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس