ریسه LED متری

Show all
ریسه LED متری

ریسه LED متری

ریسه LED متری

ریسه LED متری معمولاً به عنوان نوار LED نیز شناخته می شود. ریسه LED متری یک نوار باریک، نازک، انعطاف‌پذیر، کم مشخصات و باریک از برد مدار است که با دیودهای ساطع نور LED تعبیه شده است. ریسه LED متری با کیفیت ممتاز به دست آورده اند، به این معنی که هر محصول یا گروهی از محصولات به طور مستقل آزمایش شده اند و استانداردهای ایمنی محصول مورد نیاز را برآورده کرده اند. ریسه LED متری بسته به هدف یا استفاده از نور با آمار، رتبه بندی، اندازه و مشخصات متفاوت در دسترس هستند.

ریسه LED متری یا چراغ نواری انعطاف‌پذیر، راه‌حلی است که برای نورپردازی زیر کابینت، نورپردازی سالن، نورپردازی سقف و موارد دیگر محبوب است. ریسه LED متری بسیار تطبیق پذیر است و می توان از آن به روش های خلاقانه مختلفی در برنامه های مسکونی و تجاری استفاده کرد. از ریسه LED متری جدید می توان برای ایجاد فضای مدرن برای خانه یا محل کار استفاده کرد. ریسه LED متری را با یک کنترلر RGB جفت کنید تا نورها را با هم ترکیب کنید و رنگ های منحصر به فردی ایجاد کنید.ریسه LED متری بسیار روشن است و دارای گزینه ای برای کاهش نور است، بسیار نازک است و نصب آن آسان است، ریسه LED متری تقریباً در هر محیطی عالی است، انعطاف پذیری بالایی در خم شدن دارد، معمولا همیشه کیفیت بسیار بالایی دارد و شما می توانید رنگ آن را از راه دور کنترل کنید.

ریسه LED متری برای استغاده در دور آینه ها، نورپردازی برجسته برای نیمکت ها یا قفسه های خانه، زیر پله ها برای ایجاد دید بهتر، در داخل موارد نمایش به موارد تاکید در داخل، روشنایی عمومی اتاق، زیر قفسه های خرده فروشی برای روشن کردن محصول بکار می روند.کیفیت را در نظر بگیرید. شما می خواهید روی نورپردازی نواری با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. هرچه کیفیت بهتر باشد، راه حل روشنایی شما قابل اعتمادتر و بادوام تر خواهد بود. خوشبختانه، شرکت تجاری ژرفا نور پویا تولید کننده لامپ های ال ای دی افق بهترین ها را در زمینه روشنایی نوار LED تولید می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هنگام خرید ریسه LED متری با ما، یک محصول درجه یک دریافت می کنید.

اگر به دنبال روشنایی نوار LED هستید، طیف گسترده‌ای از ریسه LED متری را که در وب‌سایت ما موجود است را مرور کنید. برای سفارش می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس