لامپ ال ای دی فیلامنتی

Show all
لامپ ال ای دی فیلامنتی

لامپ ال ای دی فیلامنتی

ال ای دی فیلامنتی

یک لامپ فیلامنتی در حدود 85 درصدکمتر از لامپ رشته ای معادل، هزینه برق دارد. مثلا لامپ فیلامنتی ال ای دی شمعی 4 وات، معادل یک لامپ رشته ای شمعی 60 وات نور میدهد لامپ فیلامنتی در انواع بسته بندی و سرپیچ برای جایگزینی با تمامی مدلهای لامپ های قدیمی ساخته شده و در بازار وجود دارد لامپ فیلامنتی اشکی ال ای دی قابل استفاده در لوسترها، آباژور و چراغ خواب. این لامپ از لحاظ فنی هیچ فرقی با لامپ ال ای دی شمعی ندارد.

لامپهای فیلامنتی را به راحتی میتوانید با لامپهای موجود در خانه عوض کنید. بهترین لامپ برای لوستر ، لامپ فیلامنتی است چون، هم روشنایی بسیار نزدیک به لامپهای رشته ای دارد و هم اینکه مصرف برقش فوق العاده کم است. علاوه بر اینکه در تابستان، لوسترهایی که لامپهای قدیمی دارند، گرمای قابل توجهی تولید میکنند ، شما با لامپهای فیلامنتی، نوری شبیه به لامپهای رشته ای خواهید داشت.

لامپهای فیلامنتی حبابی ، برای سرپیچهای معمولی استفاده میشوند و کاملا ساده با لامپهای قدیمی قابل تعویض هستند. در جاهایی که میخواهید لامپ دیده شود، لامپ فیلامنتی حبابی یک پیشنهاد بی نظیر است لامپ فیلامنتی حبابی بزرگ ال ای دی قابل استفاده در دکورها، فروشگاهها و کافی شاپ برای موارد تزیینی لامپ فیلامنتی حبابی ال ای دیقابل استفاده در منازل، لوسترها، اتاقها، سرویس بهداشتی و دکور می باشد.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس