پنل ال ای دی گرد

Show all
پنل ال ای دی گرد

پنل ال ای دی گرد

پنل ال ای دی گرد

چراغ های پنل ال ای دی نوعی از وسایل روشنایی هستند که برای جایگزینی چراغ های سقفی فلورسنت معمولی طراحی شده اند. آنها یکی از بهترین گزینه های روشنایی برای تنظیمات داخلی هستند. فناوری LED مدت زیادی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، اما چراغ های پانل که از این فناوری استفاده می کنند در بازار نسبتاً جدید هستند و به دلیل ظاهر براق، ویژگی ها و طراحی نوآورانه در حال افزایش هستند.

پنل ال ای دی گرد بهتر است یا مربع؟ طراحی مربع در اکثر موقعیت های داخلی بدون مشکل مناسب است. از آنجا که فرمت مربعی حس حرفه ای به آن دارد، اغلب در محیط های داخلی تجاری یافت می شود. پنل ال ای دی مربعی نیز در بسیاری از تنظیمات خانه مورد استفاده قرار می گیرد زیرا زمانی که انتخاب شکل مناسب پیچیده است، مربع ها به خوبی عمل می کنند.

پنل ال ای دی گرد برای کسانی که می خواهند کمی خلاقیت در نورپردازی خود داشته باشند ترجیح داده می شود. پنل ال ای دی گرد قابل انطباق، دارای تنظیم ساده و قابل مدیریت است. پنل ال ای دی گرد برای استفاده در مکان هایی که نیاز به نور ثابت و تعمیر و نگهداری کم دارند ایده آل است. به عنوان مثال، ساخت یک سازه صنعتی را در نظر بگیرید. ابعاد مختلفی موجود است. با این حال، تمام پنل های LED ، از جمله پنل ال ای دی گرد دارای زاویه نور اپتیکال هستند. این تضمین می کند که نور به طور یکنواخت پخش شود. طیف وسیعی از تنوع رنگ نیز موجود است.

هنگام مقایسه کارایی نوری پانل های مربع و تخت با پنل ال ای دی گرد ، واضح است که صفحات مربع یا تخت دارای کارایی نوری بالاتری هستند. با این حال، پنل ال ای دی گرد به طور متوسط ​​از نظر کارایی بهتر از چراغ های LED عمل می کند. از طرف دیگر، پ پنل ال ای دی گرد برای استفاده در فضای داخلی مناسب‌تر هستند. پنل ال ای دی گرد اگر در بیرون نصب شود به رطوبت حساس خواهد بود. آب پتانسیل آسیب رساندن به مدار داخلی پنل ال ای دی گرد را دارد.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس