لامپ ال ای دی کم مصرف

Show all
لامپ ال ای دی کم مصرف

لامپ ال ای دی کم مصرف

لامپ ال ای دی کم مصرف

لامپ های ال ای دی کم مصرف، عمر طولانی تری دارند. این مزیت به طور قابل توجهی در، دراز مدت، باعث صرفه جویی در پول و مصرف انرژی می شود. طول عمر یک لامپ ال ای دی کم مصرف، می تواند تا 10 برابر بیشتر از یک لامپ معمولی باشد. یک لامپ معمولی حدود 2000 ساعت عمر می کند، در حالی که لامپ ال ای دی کم مصرف ما، تا 20000 ساعت طول عمر دارد.

یعنی معادل 20 سال. روشنایی لامپ ال ای دی کم مصرف، به معنای روشنایی پایدار از بسیاری جهات است. لامپ ال ای دی کم مصرف در مقایسه با لامپ‌های معمولی، با نور خروجی یکسان، تا 90 % در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. هنگامی که یک لامپ ال ای دی کم مصرف از مجموعه ما، خریداری می کنید، در واقع در پول خود، صرفه جویی می کنید.

برای هر لامپ که با یک لامپ ال ای دی کم مصرف تعویض می کنید. بازدهی فوری با قبض انرژی کمتری را مشاهده خواهید کرد. لامپ های ال ای دی ما، برای استفاده در منازل و فضاهای باز بسیار مناسب هستند. لامپ های ال ای دی با بالاترین کیفیت در مجموعه ما، تولید می شوند. به دلیل اینکه نور و روشنایی زیادی از خود ساطع می کنند. جزء پرفروش ترین محصولات ما هستند. همچنین در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند.

لامپ LED ال ای دی کم مصرف

در گذشته، لامپ ها را بر اساس وات انتخاب می کردند. معمولاً 40، 60 یا 100 وات. بسیاری، وات ها را به عنوان روشنایی لامپ می دانستند. اما وات در واقع به انرژی مصرفی لامپ، اشاره دارد. با این حال، معیار واقعی برای خروجی نور، لومن است. هرچه این عدد بیشتر باشد، نور روشن تر است. می توانید انواع لامپ های ال ای دی کم مصرف را در مجموعه ما پیدا کنید که از 450 تا 2600 لومن هستند. بنابراین، برای جمع‌بندی : وات مصرف انرژی، لومن خروجی نور و کلوین رنگ را، اندازه‌گیری می‌کند.

مزایای خرید لامپ ال ای دی کم مصرف

– کیفیت بالا و عملکرد فشرده
– شارژ نوری سریع، به لطف استفاده از فناوری Quick Light
– هزینه نگهداری کم
– خروجی بالاتر
– صرفه جویی در انرژی
– کاهش مصرف انرژی تا 90% در مقایسه با لامپ های LED رشته ای ارزان قیمت

کاربرد استفاده از لامپ ال ای دی کم مصرف

– در مکان هایی که به یک لامپ فشرده و قدرتمند نیاز است
– ساختمان سازی
– کارهای خانگی با کیفیت بالا
– در مکان هایی که نوردهی سریع مورد نیاز است.
– استفاده از لامپ در فضای باز

کیفیت لامپ ال ای دی کم مصرف

تنوع بسیار زیاد لامپ ال ای دی کم مصرف در مجموعه ما، به این معنی است که شما می توانید لامپ مناسب با نیازهای خود را در اینجا، پیدا کنید. لامپ های ال ای دی کم مصرف، تا 30 درصد کارآمدتر از لامپ‌های رشته‌ای کلاسیک هستند. اگر به دنبال سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای تعویض لامپ‌های رشته ای خانه خود هستید و می خواهید از کیفیت نور شفاف و درخشان لذت ببرید، لامپ ال ای دی کم مصرف ما، بهترین انتخاب هستند.

آنها نور طبیعی، شفاف، درخشان و گرم می دهند. با جدیدترین فناوری تولید شده لامپ ال ای دی کم مصرف در مجموعه ما، احساس راحتی کنید. لامپ ال ای دی کم مصرف، این اطمینان را به شما می دهد که به محض روشن شدن لامپ ها از نور طبیعی و گرم آن، لذت ببرید. لامپ های ال ای دی کم مصرف، یک نور سفید گرم زیبا را با طول عمر فوق العاده طولانی ترکیب می کند. لامپ های ال ای دی باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می شوند و در عین حال فضای خانه شما را بهبود می بخشند.

در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای معمولی، لامپ‌های ال ای دی کم مصرف، دارای مزایای متعددی هستند . که باعث بهبود بهره‌وری انرژی و در نهایت صرفه‌جویی در هزینه شما می‌شود. ما می دانیم که انتخاب ها و فناوری ها گسترده است. هزینه اولیه لامپ های ال ای دی کم مصرف می تواند، زیاد باشد. به همین دلیل ما متعهد هستیم که به هر طریق ممکن، به شما کمک کنیم. ما می توانیم در مورد انتخاب یک لامپ خاص، با توجه به نیاز شما، به شما مشاوره دهیم. خوشحالیم که با در نظر گرفتن بودجه شما، پیشنهادی برای خانه یا محل کار شما، ارائه دهیم. بنابراین، اگر سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید، با ما در تماس باشید.

7 مزیت خرید لامپ‌ ال ای دی کم مصرف

1. کاهش مصرف انرژی : لامپ‌های ال ای دی ما، می توانند مصرف انرژی شما را از 50 تا 90 % کاهش دهند. با گذشت زمان، این کاهش در مصرف انرژی می تواند با صرفه جویی در قبض های آب و برق شما، مشخص شود.

2. ماندگاری بیشتر : لامپ‌های ال ای دی ما، به دلیل داشتن طول عمر زیاد، مورد قابل توجه هستند. بسیاری از لامپ‌های ال ای دی کم مصرف عمری تا 50000 ساعت دارند. این تقریباً 50 برابر طولانی تر از یک لامپ رشته ای معمولی، است.

3. افزایش کیفیت نور : لامپ‌های ال ای دی در مجموعه ما، در سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند که طیفی از روشنایی سرد تا گرم را با با حدود 20 درصد کیفیت نور بالاتر در مقایسه با لامپ های رشته‌ای، ارائه می‌دهند.

4. سلامت افراد : لامپ‌های ال ای دی، با کامپیوتر و مانیتورهای الکترونیکی سازگاری بیشتری دارند و در نتیجه باعث ایجاد میگرن در اواسط روز نمی‌شوند. علاوه بر این، نور بهتر می تواند بر روحیه افراد، تأثیر بگذارد.

5. بهره وری و عملکرد کارکنان : در محیط های کاری با نور مناسب، کارمندان در کار خود کارآمدتر، پرانرژی و دقیق تر هستند.

6. کاهش گرما، انتشار و سر و صدا : لامپ‌های ال ای دی ما، معمولاً گرمای کمتری نسبت به لامپ‌های معمولی تولید می‌کنند، که باعث افزایش طول عمر لامپ می شود. همچنین لامپ‌های ال ای دی نیز بالای سر شما وزوز نمی کنند.

7. قابل بازیافت : برخلاف لامپ های رشته ای، لامپ های ال ای دی کم مصرف تولید شده توسط ما، حاوی جیوه سمی نیستند و در پایان عمر قابل استفاده خود قابل بازیافت هستند.

خدمات مجموعه افق لایت

– صرفه جویی در هزینه : با قیمت گذاری مستقیم سازنده
– صرفه جویی در زمان : با تیم مجرب برای انجام پروژه
– رهبری صنعت : با پیشرفته ترین محصولات

اگر یک ساختمان جدید دارید یا در حال بازسازی یک ملک موجود هستید. بدون شک طراح روشنایی، تاثیر قابل توجهی بر ظاهر ملک، هزینه های جاری و ارزش آن خواهد داشت. ما تمام محصولات روشنایی خود را از جمله لامپ های ال ای دی کم مصرف، را با گارانتی معتبر به شما ارائه می دهیم. گارانتی تمام محصولات خریداری شده از وب سایت ما را، دریافت کنید.

شما می توانید از طریق وب سایت ما، خرید آنلاین خود را با رقابتی ترین قیمت انجام دهید. هیچ وقت برای اجرای اقدامات صرفه جویی در مصرف انرژی دیر نیست. همین امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید کدام لامپ‌های ال ای دی، برای شما مناسب هستند. اگر می‌خواهید در مورد طرح‌های روشنایی، اتوماسیون روشنایی یا صرفاً چگونگی کاهش قبض انرژی خود را راهنمایی کنید، با ما تماس بگیرید.

ما، یک تولید کننده لوازم روشنایی با سال ها حضور، در بازار هستیم. به همین دلیل است که همه چیز را در مورد لامپ ها و سیستم های روشنایی می دانیم. ما امکانات آنها را بررسی می کنیم و آنها را طراحی، آزمایش و تولید می کنیم. ما برای توسعه مستمر تلاش می کنیم و به همین دلیل یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم روشنایی در کشور هستیم.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس