خرید و قیمت لامپ LED استوانه ای

Show all
خرید و قیمت لامپ LED استوانه ای

خرید و قیمت لامپ LED استوانه ای

خرید و قیمت لامپ LED استوانه ای

لامپ های LED استوانه ای، از کاربردی ترین لامپ هایی به شمار می‌روند که به علت مزایای بسیاری که دارند، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته‌اند. یکی از بهترین جایگزین ها برای لامپ های قدیمی و رشته ای که دارای مصرف بالای انرژی هستند و ایمنی پایینی دارند، لامپ های LED استوانه ای به شمار می‌روند که در انواع مختلفی به تولید می‌رسند. قابلیت بازیافت لامپ های LED استوانه ای سبب شده است که این لامپ ها بسیار مورد توجه افراد طبیعت دوست قرار گیرد و به یک لامپ سازگار با محیط زیست تبدیل گردد. کیفیت لامپ های LED استوانه ای به گونه ای است که باعث دوام و طول عمر طولانی این لامپ ها می‌گردد و افراد را از تعویض لامپ های سوخته بی نیاز می‌کند. زاویه تابش لامپ های LED استوانه ای، گستره نوردهی و روشنایی را افزایش داده و نور فراوانی از خود ساطع می‌نماید. از لامپ های LED استوانه ای می‌توان در مکان های مختلف و برای کاربری های متفاوت استفاده کرد و نور محیط را افزایش داد. کم مصرف بودن لامپ های LED استوانه ای و قدرت نوردهی بالای آن ها سبب شده است که این لامپ ها به لامپ های بسیار مناسبی برای استفاده در محیط های مختلف تبدیل گردد. از لامپ های LED استوانه ای می‌توان برای روشن کردن منازل، مکان های اداری، تجاری، فروشگاهی، بیمارستان، رستوران، شرکت ها، کارخانه ها، موزه و هتل ها استفاده کرد که علت آن، میزان نوردهی بالایی است که این لامپ ها دارند و قادر هستند محیط های عمومی و بزرگ را روشن نمایند.

خرید و قیمت لامپ LED استوانه ای

خرید و قیمت لامپ LED استوانه ای

انواع لامپ های LED استوانه ای

از انواع لامپ های LED استوانه ای می‌توان به لامپ های آفتابی و مهتابی اشاره کرد که تفاوت آن ها در رنگ نور ساطع شونده از آن ها و کیفیت نوردهی می‌باشد. این لامپ ها توانایی روشن کردن محیط های بزرگ را دارند اما هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد مختص به خود هستند که آن ها را مناسب برای استفاده در مکان های مختلفی می‌نماید. رنگ نور ساطع شده از لامپ مهتابی LED استوانه‌ ای، سفید رنگ بوده و مناسب برای استفاده در مکان های مختلفی نظیر: منازل، بیمارستان، کارگاه های تولیدی، مراکز تجاری، ادارات و … می‌باشد. نور این لامپ ها چشم ها را اذیت نمی‌کند و کاهش بینایی را به دنبال ندارد‌. کیفیت و میزان ساطع کردن نور در آن ها بسیار بالا بوده و توانایی روشن کردن محیط های عمومی را دارا هستند. لامپ های LED استوانه ای آفتابی، رنگ زرد را از خود ساطع کرده و محیط را روشن می‌نمایند. به علت زرد بودن رنگ این لامپ ها استفاده از آن در محیط های عمومی مختلف توصیه نمی‌گردد که علت آن می‌تواند حساسیت برخی افراد به رنگ زرد نور لامپ ها باشد. بنابر سلیقه، افراد می‌توانند از لامپ های LED استوانه ای آفتابی برای منازل خود خریداری کرده و آن ها را با قیمت مناسب تهیه نمایند‌. هر دو لامپ LED استوانه ای آفتابی و مهتابی، دارای ساختار یکسانی هستند و هر دو مناسب برای استفاده در مکان های مختلف، بدون دارا بودن تهدیدی برای سلامت انسان می‌باشند‌. هر دو مدل لامپ نام برده می‌توانند بنابر سلیقه و نیاز افراد خریداری شده و مورد استفاده در مکان های مختلف قرار گیرند. قیمت لامپ های LED استوانه آفتابی و مهتابی بسیار مناسب بوده و می‌توان این لامپ های کاربردی را خریداری نمود‌.

مزایا و کاربرد های لامپ های LED استوانه ای

در ساختار لامپ های LED استوانه ای، گازهای خطرناک و جیوه به کار نرفته‌اند و در صورت شکسته شدن برخلاف لامپ های قدیمی، گاز های سمی در محیط منتشر نمی‌کنند و سلامت انسان را به خطر نمی‌اندازند.

سازگاری لامپ های LED استوانه ای با محیط زیست، به منظور بازیافت ساده و سریع این لامپ ها و عدم آسیب رساندن به محیط زیست، این لامپ ها را به لامپ های بسیار مناسبی برای استفاده تبدیل کرده است‌.

لامپ ها برای روشن شدن و عملکرد صحیح خود، به دما احتیاج دارند و همچنین فعالیت آن ها با تولید گرما همراه است؛ تولید گرما در لامپ های LED استوانه ای جزئی بوده و باعث کاهش مصرف انرژی می‌گردد. گرمای تولید شده توسط لامپ های LED استوانه ای، در سطح لامپ پخش شده و باعث جلوگیری از اعمال فشار به یک بخش از لامپ می‌گردد. این امر موجب افزایش دوام و ماندگاری این لامپ‌ها شده و خرید آن ها از نظر اقتصادی به صرفه میکند.

تنوع در تولید لامپ های LED استوانه ای سبب شده است که افراد بتوانند بنابر نیاز خود و گستره نوری که نیاز دارند، لامپ هایی با توان های متفاوت تهیه کرده و خریداری نمایند. قیمت لامپ ها بنابر توانی که دارند که با وات نمایش داده می‌شود، متفاوت بوده و مطابق با توان مصرفی آن ها معین می‌گردد‌. همچنین فاکتور های دیگری نیز وجود دارد که بر قیمت گذاری لامپ های LED استوانه ای اثر می‌گذارد که از جمله آن ها می‌توان به: ظاهر لامپ، ابعاد، کیفیت و جنس لامپ اشاره کرد‌.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس