لامپ هالوژن ال ای دی

Show all
لامپ هالوژن ال ای دی

لامپ هالوژن ال ای دی

لامپ هالوژن ال ای دی

لامپ‌های هالوژن ال‌ ای‌ دی، یکی از رایج‌ترین لامپ‌های موجود در بازار هستند. به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید، زیرا برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و دستیابی به کاهش هزینه‌های خانگی، ایده‌آل هستند. این نوع لامپ ها به طور جدی کارآمد هستند و تا 90٪ انرژی کمتری نسبت به لامپ های معمولی مصرف می کنند و برای ایجاد نور گرم تر، ایده آل هستند.

شما می توانید، طیف وسیعی از لامپ‌ های ما را در اینجا ببینید و خرید کنید. از سبک‌های کلاسیک شمع‌دار و کره‌ای شکل تا لامپ‌های پایه ای که برای نورپردازی و صرفه‌ جویی در مصرف انرژی، مناسب هستند. ما شما را با لامپ های هالوژن ال ای دی، آشنا می کنیم. آنها برای روشنایی در هر فضایی، مناسب هستند. شما در مکان مناسبی، هستید. ما انتخاب گسترده ای از اشکال و سبک ها را برای لامپ های هالوژن داریم که برای همه موقعیت ها، عالی هستند.

مزایای خرید لامپ هالوژن ال ای دی

– کاهش هزینه و مشکل تعویض : لامپ‌های هالوژن ما، با طول عمر بیش از 30000 ساعت، که می‌تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد و در هزینه‌های تعمیر و نگهداری در تعویض مکرر لامپ، صرفه‌جویی کند. شما می توانید با خرید لامپ هالوژن ال ای دی، از مجموعه ما تا 90 % در قبض برق خود، صرفه جویی کنید.

– نورپردازی سالم و راحت : لامپ ال ای دی هالوژن ما، با تولید نورهای زنده تر و طبیعی تر، سازگار با محیط زیست، بدون سرب و جیوه، بدون اشعه مضرر UV ، فضای آرام و دنج فوق العاده ای را برای باغ، منزل،حیاط و پاسیو، برای شما ایجاد می کند.

– رضایت شما، اولویت ماست : انواع لامپ هالوژن ال ای دی ما، برای لامپ های آشپزخانه، لامپ های توکارو لامپ های سقفی مناسب هستند. برای خرید لامپ هالوژن ال ای دی، با ما تماس بگیرید و با اطمینان از ما خرید کنید.

– نصب آسان : لامپ استاندارد هالوژن ال ای دی ما، بر پایه GU10 را می توان به راحتی با لامپ های معمولی، جایگزین کرد و بدون مشکل و به خوبی از آن استفاده کرد.

– پوشش سیلیکونی برای محافظت : این ویژگی باعث مقاومت لامپ در برابر حرارت و گرما می شود، شما می توانید به راحتی و بدون دغدغه، از انواع لامپ هالوژن ال ای دی ما، استفاده کنید.

ویژگی های لامپ هالوژن ال ای دی

– انعطاف پذیری خوب
– نرمی، مقاومت در برابر خوردگی
– مقاومت در برابر اسید و قلیایی
– مقاومت در برابر دمای پایین ℃ 30-
– مقاومت در برابر درجه حرارت بالا ℃280

در این مجموعه، ما منحصر به فرد ترین لامپ های هالوژن ال ای دی را برای انواع سلیقه ها، تولید و عرضه می کنیم. ما برای کیفیت و طراحی ارزش قائل هستیم و طیف محصولات هیجان انگیز ما، با دقت انتخاب شده اند. این بدان معناست که شما می توانید لامپ هالوژن ال ای دی را برای رفع نیازهای خود به هر سبکی که دوست دارید، در این مجموعه، پیدا کنید. کلاسیک، مدرن یا معمولی. شما لامپ هایی را در مجموعه ما، خواهید یافت که با هر سلیقه و سبکی مناسب هستند. لامپ هایی که ممکن است تا آخر عمر، با شما باشند.

انواع خدمات افق لایت

– لوازم روشنایی ساختمان
– نورپردازی داخلی
– تجهیزات حفاظتی و اضطراری UPS
– ریسه و چراغ بک لایت
– چراغ های تزئینی
– روشنایی اضطراری

با طیف گسترده لامپ های ما، می توانید همه فضاها را از باغ تا گاراژ، اتاق خواب تا حیاط خود، روشن کنید. ما شما را با طیف وسیعی از اشکال، اندازه‌ها و سبک‌ها پوشش می‌دهیم تا تمام نیازهای روشنایی خانه شما را، برآورده کنیم. وظیفه اصلی ما این است که تجربه خریدی آرام، شاد و با قیمت مناسب را، برای شما فراهم کنیم.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا توضیحاتی واضح، صریح و کامل از محصولات و شرایط آنها، به شما ارائه دهیم. اگر سوالی دارید، ما آماده پاسخگویی و کمک به شما هستیم. امروزه تقریباً هر کسی می تواند لامپ های هالوژن ال ای دی را، با قیمت بسیار پایین و با خدمات کمتر بفروشد. اما افراد بیشتری هستند که دیگر تمایلی به خرید این محصولات بی نام ندارند.

بنابراین خانواده لامپ‌های ال ای دی ما، شامل لامپ‌های هالوژن با کیفیت بالایی که دارند، می توانند با نور جهت‌دار و طراحی مدرن، نکات برجسته‌ای را ایجاد کنند. لامپ هالوژن ال ای دی، یک انتخاب ایده آل برای جایگزینی لامپ های معمولی خانگی، هستند. استفاده از لامپ های هالوژن کارآمد، باعث صرفه جویی در مصرف برق می شوند. عمر یک لامپ استاندارد خانگی را دو برابر می کنند و نور واضح و روشنی را تولید می کنند.

در مقایسه با سایر گزینه‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی، 30 % روشن تر از لامپ های معمولی خانگی هستند. ما، با مجموعه جدید لامپ های ال ای دی، محصولات باکیفیت و با شرایط مناسب را، به شما ارائه می دهیم. بنابراین ما این روند را دنبال می کنیم که کیفیت، پایداری و مسئولیت، مورد تقاضای مردم است. شما می توانید همه محصولات روشنایی ما را، در سایت مشاهده کنید.

ویژگی لامپ هالوژن ال ای دی مجموعه افق لایت

– نمونه کارهای گسترده با بیش از 2000 مدل
– با کیفیت ساخت ایران
– کارآمد با مواد با کیفیت بالا
– ایمنی از طریق ضمانت نامه طولانی مدت
– عملکرد بهینه برای استفاده حرفه ای
– طول عمر بالا و راندمان بسیار خوب
– ارائه مناسب ترین قیمت

زمینه های کاربرد لامپ هالوژن ال ای دی

– رستوران ها
– هتل ها
– باغ
– فروشگاه
– صنعت ساختمان سازی
– بیمارستان
– آپارتمان ها و خانه های شخصی
– و سایر مکان های اداری

خرید لامپ هالوژن ال ای دی

لامپ‌ها از هر نوع، شکل و توانی را می‌توانید در اینجا در کاتالوگ آنلاین ما، پیدا کنید. به‌عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های تولید لامپ و صنایع روشنایی در تهران، ما این وظیفه را داریم تا اطمینان حاصل کنیم. می‌توانید لامپ مورد نیاز خود را، با هر کاربرد، در این مجموعه پیدا کنید. لامپ ها یک فناوری به طور مداوم در حال پیشرفت هستند و جدیدترین محصولات ما، با صرفه جویی در مصرف انرژی و ماندگاری طولانی، محبوبیت زیادی دارند.

ما جدیدترین لامپ‌های ال‌ ای‌ دی را به مشتریان ارائه می‌کنیم. این بدان معنی است که ما می توانیم برای هر نیاز نوری یا برنامه ای که ممکن است داشته باشید، راه حل جامعی را به مشتریان خود ارائه دهیم. اگر برای یافتن لامپ هالوژن ال ای دی مناسب، نیاز به کمک دارید، یک تماس تلفنی، شما را مستقیماً با یکی از اعضای تیم فروش ما، در ارتباط قرار می دهد.

تکنیسن های ما، تجربه قابل توجهی در صنعت روشنایی دارند. بنابراین می توانید از خرید خود، مطمئن باشید. مجموعه ما، طیف وسیعی از محصولات روشنایی مسکونی را برای تکمیل خانه شما دارد. ما تجهیزات نور داخلی از جمله چراغ های سقفی، چراغ های دیواری، لامپ های هالوژن ال ای دی، همراه با لوازم جانبی و موارد دیگر را عرضه می کنیم. ما همچنین در نورپردازی بیرونی برای خانه و باغ شما در فضای باز، تخصص داریم. ما آماده ارائه خدمات تخصصی، در سراسر کشور هستیم.

فقط کافی است برای یافتن راه حل روشنایی خود، از طیف وسیعی از وسایل روشنایی و لامپ های هالوژن ال ای دی جذاب ما، کمک بگیرید. مجموعه روشنایی افق، طیف وسیعی از لامپ های هالوژن با کیفیت بالا را، برای فروش دارد که مطابق با نیازهای روشنایی شما است. ما جدیدترین لامپ های ال ای دی را به همراه لامپ های رشته ای، فلورسنت و هالوژن برای استفاده خانگی و تجاری تولید و عرضه می کنیم. تیم ما آماده است تا جدیدترین محصولات ما را، به شما نشان دهد.

لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس