قیمت چراغ ال ای دی LED

Show all
قیمت چراغ ال ای دی LED

قیمت چراغ ال ای دی LED

قیمت چراغ ال ای دی LED

عوامل مختلفی در تعیین قیمت چراغ ال ای دی LED موثر است. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • جنس بدنه اصلی چراغ ال ای ذی یکی از عوامل مهم تعیین کننده در قیمت چراغ ال ای دی LED می باشد. اینکه بدنه چراغ ال ای دی از آلومینیم باشد و یا پلاستیک در تعیین قیمت چراغ ال ای دی LED تاثیر گذار است. پر واضح است که قیمت چراغ ال ای دی LED با بدنه آلومینیمی بیشتر از بدنه پلاستیکی آن است. با استفاده از بدنه آلومینیمی برای چراغ ال ای دی گرمای ایجاد شده توسط لامپ ال ای دی به فضای خارجی منتقل می شود که در نوع پلاستیکی آن این اتفاق نمی افتد و همین ویژگی سبب افزایش قیمت چراغ ال ای دی LED در این نوع می شود.
  • درایو چراغ ال ای دی از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت چراغ ال ای دی LED می باشد. هر چه کیفیت درایو بالاتر باشد طول عمر و قیمت چراغ ال ای دی LED بیشتر خواهد بود.
  • گارانتی تعیین شده برای قیمت چراغ ال ای دی LED از سوی شرکت فروشنده نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت چراغ ال ای دی LED است. هرچه طول مدت گارانتی تعیین شده برای این چراغ بیشتر باشد قیمت چراغ ال ای دی LED نیز بیشتر خواهد بود.
  • رنگ نور ال ای دی تولیدی نیز تا حدودی بر قیمت چراغ ال ای دی LED تاثیرگذار است. چراغ ال ای دی در رنگ های مختلف آفتابی، مهتابی و … تولید می گردد که هر کدام قیمت چراغ ال ای دی LED خاصی را به خود اختصاص می دهند.
لوازم روشنایی افق
× مشاوره با کارشناس